Silent

Damn life!
Hope in Front of Me Danny Gokey
Hope in Front of Me - Danny Gokey

Please believe that there's hope in front of you.

歌手:Danny Gokey

所属专辑:Hope in Front of Me




I've been running through rain
我曾在雨中狂奔
That I thought would never end
还以为不会停止
Trying to make it on faith
努力依靠信仰撑到
In a struggle against the wind
成功战胜狂风
I've seen the dark and the broken places
我曾目睹黑暗和破败
But I know in my soul
但我深知在我内心里

No matter how bad it gets
不管生活变得如何艰难
I'll be alright
我都会好起来
There's hope in front of me
我的前方充满希望
There's a light, I still see it
那里有灯光 我还看得到
There's a hand still holding me
仍有一双手与我紧紧相握
Even when I don't believe it
哪怕在我失去信心的时候
I might be down but I'm not dead
也许我该灰心 但我还没有死
There's better days still up ahead
前方还会有更好的日子等着我
Even after all I've seen
尽管在我经历一切之后
There's hope in front of me
我的前方仍旧充满希望
There's a place at the end of the storm
暴雨尽头肯定有一个地方
You finally find
你最终会发现
Where the hurt and the tears and the pain
在那里 所有的伤口眼泪和痛苦
All fall behind
都会消失
You open up your eyes and up ahead
你睁开眼睛 往前看去
There's a big sun shining
那里阳光普照
Right then and there you realize
那时你就会意识到
You'll be alright
你会好的
There's hope in front of me
我的前方充满希望
There's a light, I still see it
那里有灯光 我还看得到
There's a hand still holding me
仍有一双手与我紧紧相握
Even when I don't believe it
哪怕在我失去信心的时候
I might be down but I'm not dead
也许我该灰心 但我还没有死
There's better days still up ahead
前方还会有更好的日子等着我
Even after all I've seen
尽管在我经历一切之后
There's hope in front of me
我的前方仍旧充满希望
There's a hope still burning
希望仍在燃烧
I can feel it rising trough the night
我能感到它在黑夜里升腾
And my world's still turning
我的世界仍在改变
I can feel your love here by my side
我能感到身边的你给我的爱
You're my hope
你是我的希望
You're the light, I still see it
你是我的灯火 我一直看得到
Your hands are holding me
你的手始终牵着我
Even when I don't believe it
哪怕在我失去信心的时候
I've got to believe
我应该去相信
I still have hope
我仍旧有希望
You are my hope
你是的希望


评论
热度(25)
© Silent | Powered by LOFTER